ІІ тур Чемпіонату району з футболу
11-12 липня у Володимир-Волинському районі пройшов ІІ тур Чемпіонату району з футболу серед Устилузької міської та сільських рад 2015 року. Ігри розпочалися у селах Бубнів, Березовичі, Зимне о 10.00 год 12 липня, а у селі Льотниче 11 липня о 18.30 год. Результати проведених ігор мають наступний вигляд:
Проведені ігри
Льотниче - Устилуг |
0:0 |
Бубнів - Селець |
5:0 |
Березовичі - Овадне |
3:1 |
Зимне - Володимирівка |
0:3 |
Для добра громади
10 липня працівники районної державної адміністрації та районної ради провели розчищення прибережного парку у селі Заріччя Володимир – Волинського району, продовживши розпочату місцевими активістами справу з обладнання зони відпочинку для мешканців сільської ради.
Держгеокадастр роз’яснює: що зміниться після надання нотаріусам доступу до Державного земельного кадастру
Невдовзі у кадастрових реєстраторів з'являться нові колеги – нотаріуси.
Кабінет Міністрів України постановою від 24 червня 2015 р. № 457 «Деякі питання надання нотаріусам доступу до Державного земельного кадастру» визначив порядок підключення нотаріусів до бази Держземкадастру для отримання витягів з земельної бази даних.
На сьогодні право видавати витяги з Державного земельного кадастру мають лише кадастрові реєстратори. Делегування повноважень нотаріусам підвищить рівень комфорту для громадян, оскільки всі необхідні для здійснення земельних угод довідки можна буде отримати в одному місці.
«Щорічно за заявами громадян видається приблизно мільйон витягів – це найбільш популярна послуга у сфері земельних відносин. Навантаження на кадастрових реєстраторів є високим і це позначалося на рівні сервісу для громадян. Завдяки підключенню нотаріусів до Держземкадастру, ми знижуємо тиск в системі та виходимо на новий рівень якості послуг у сфері земельних відносин», – зазначив Голова Держгеокадастру Максим Мартинюк.
Підключення нотаріусів до системи Державного земельного кадастру відбуватиметься за заявним принципом. Нотаріус звертається з відповідним зверненням до обласного управління Мін'юсту, яке, в свою чергу, надсилає його в центральний апарат Держгеокадастру. Тим самим Мін'юст підтверджує статус нотаріуса та наявність у нього всіх необхідних дозволів.
Для роботи з Державним земельним кадастром нотаріуси мають обладнати робоче місце з урахуванням ряду технічних вимог. Зокрема, забезпечити захищений канал зв'язку, встановити спеціальний софт та оформити цифровий підпис.
Протягом процесу підключення адміністратор кадастру забезпечуватиме консультації та проводитиме майстер-класи для нотаріусів по користуванню системою.
Довідково:
Закон «Про внесення змін до деяких законів України щодо уточнення повноважень нотаріусів та особливостей реєстрації похідних речових прав на земельні ділянки сільськогосподарського призначення» № 247-VIII був прийнятий 5 березня 2015 року та вступив в силу 25 березня 2015 року.
Всього в Україні нараховується близько 6500 нотаріусів.
Нагородити посмертно
7 липня син Михайла Ілляшука отримав орден «За мужність» III ступеня, яким був нагороджений, Указом Президента України № 270/2015 від 15 травня 2015 року, "за особисту мужність і високий професіоналізм, виявлені у захисті державного суверенітету та територіальної цілісності України, вірність військовій присязі", його батько. На жаль, нагороджений посмертно...
Михайло – кадровий військовий, старший сержант Збройних Сил України, ніс службу у 1 - й Галицько-Волинській радіотехнічній бригаді. Загинув 10 лютого 2015 року під час обстрілу міста Краматорська.
Вічна пам'ять та слава герою!
Повідомляємо ДФС про прийнятих працівників за встановленою формою!
Починаючи із 27 червня 2015 року про прийнятих працівників необхідно повідомляти ДФС за встановленою формою. Відповідно до постанови КМУ ,, Про порядок повідомлення Державній фіскальній службі України та її територіальним органам " від 17.06.2015 № 413 - повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів ДФС за місцем обліку їх як платника ЄСВ за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором одним із таких способів:
- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронного підпису;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Нагадаємо: в ст. 24 КЗпП було з 01.01.2015 р. внесено зміни, згідно з якими працівник не може бути допущений до роботи без:
- укладення трудового договору, оформленого наказом або розпорядженням власника чи вповноваженого ним органу;
- повідомлення ДФС про приймання працівника на роботу в порядку, установленому КМУ.
Відповідно до ст. 265 КЗпП юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
- фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати ЄСВ - у 30-кратному розмірі мінімальної зарплати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
- порушення інших вимог трудового законодавства - у розмірі мінімальної зарплати.
Ой на Івана, ой на Купала
6 липня біля приміщення будинку культури с. Льотниче проведено театралізоване свято: «Ой на Івана, ой на Купала», яке організувати працівники культури. В дійстві приймали участь: дитячий фольклорний колектив «Берегиня», учасники дитячого театрального колективу та хореографічного колективу будинку культури. Героями свята були Водяник, Русалонька, Ворожка, відмочки та чортики.
Готуємося до фестивалю
Розпочав роботу організаційний комітет по проведенню фестивалю традиційної національної культури «Українське коровай-сузір'я», який пройде у жовтні 2015 року.
З пропозиціями щодо проведення просимо звертатися за телефонами:
2 – 28 – 84
(095)5587836
2 – 28 – 44
На щотижневій оперативній нараді
Під час традиційної щопонеділкової наради під головуванням голови райдержадміністрації Наталії Василець, були розглянуті питання ходу проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2015 році, щодо якого доповідала начальник відділу освіти райдержадміністрації Алла Мельник, та стану усунення недоліків в кадровій роботі у відділі освіти райдержадміністрації, відносно якого виступив головний спеціаліст відділу освіти райдержадміністрації Андрій Степанюк.
Також, були розглянуті питання щодо стану справ у секторі культури та туризму, соціальних виплат у районі, роботи агропромислового комплексу району та ремонту приміщення Центральної районної бібліотеки.
Про хід проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2015 році
Оздоровча кампанія 2015 року в районі організована відповідно до вимог Законів України «Про оздоровлення та відпочинок дітей», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення санітарно-епідеміологічного благополуччя населення», «Про пожежну безпеку», розпорядження голови Волинської обласної держадміністрації від 06 травня 2015 року №175 «Про організацію і проведення оздоровлення та відпочинку дітей у 2015 році», та розпорядження від 18 травня 2015р. №189 «Про затвердження Плану заходів з реалізації у 2015 році Обласної цільової соціальної програми оздоровлення та відпочинку дітей на 2011–2015 роки» (зі змінами), розпорядження голови районної державної адміністрації від 14.05.2015р. №158 «Про організацію літнього оздоровлення та відпочинку у 2015 році», річного плану районного відділу освіти щодо підготовки та організації оздоровлення та відпочинку школярів району влітку 2015 року та з метою забезпечення ефективного оздоровлення та повноцінного відпочинку дітей, створення належних умов для освітньої, культурно-виховної, фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи з дітьми під час літніх канікул.
Соціальні виплати у районі
Протягом минулого тижня управлінням соціального захисту населення райдержадміністрації здійснено виплат на загальну суму 695,1 тис. грн. З них 1,1 тис. грн. - виплата одноразової допомоги з районного бюджету, 181,1 тис. грн. субсидій та компенсації на житлово – комунальні послуги та 512,9 тис. грн. – пільги на житлово – комунальні послуги. Також, прийнято 3 справи учасників бойових дій з учасників АТО, для надання пільг. Загальна кількість прийнятих справ учасників бойових дій, з учасників АТО, - 134.